Ni kan kalla mig lill målarn

Ni kan kalla mig lill målarn, för i veckan har det målats :) Har fått dille på färg verkar det som nu, det började med att jag skulle måla en spjälsäng som vi fått av janne å elin och sen helt plötsligt då har jag målat mssa grejjs i toan också. och nu så sitter jag och funderar på vad jag ska måla härnäst..

Sängen före



Sängen efter




Lilltoan efter



Har ingen före bild på toan, men det blev en klar förbättring iaf. Tidigare var bänkskivan en sliten brun träfärgad bräda och nu ser det mycket fräschare ut. målade även pappershållaren, handdukshållaren å krukan också. sen fixade jag nå gardiner å badrumsmatta som har typ samma färg med!

Och självklart har jag målat allt med en vattenbaserad lackfärg som inte är farlig för gravida att måla med, så ingen behöver vara orolig att jag andas in giftiga ångor av något slag :)


Och våran ute plats är klar, det ska invigas ikväll :)  Nicklas, berglund och mattias har varit så jädra duktiga i veckan som har hållat på och byggt denna, fast dom har jobbat massa på dagarna har dom ändå samlat krafter på kvällen för att bygga! Jätte duktiga har dom varit! måste bara säga det att jag och linda har också varit med och skruvat någon skruv, så vi ska ha en stor eloge också! :D haha!

Kort på den kommer sen! Men nu funderar jag om jag ska åka in till stan och se om jag hitta några stora ute blomkrukor som man kan sätta där nere. skulle bli så himla jävla bra!  

_______________

Annars är allt bra med oss alla! Lilla pyret lever rövare i magen, ganska så fantastisk känsla när man känner hur han bökar runt.

Var hos barnmorskan i torsdag lyssnade på barnets hjärtljud och allt såg bra ut där. Sen tog vi nå prover och det visade sig att jag hade ganska lågt blodvärde (110) så nu ska jag börja äta två järntabletter istället för en och hoppas på att det stiger. Sen tog vi några andra prover för att se vad det kan bero på, så nu väntar vi på svar. Inte konstigt att jag känner mig så fruktansvärt trött ibland och säkert är det därför jag har börjar få lite huvudvärk också! Tycker att det är så konstigt att det har sjunkigt så mycket, annars brukar jag ha jätte hög blodvärde men det är väl klart, barnet tar vad han behöver och det är ju bra!

Ha det bra gott folk! Nu bär he av in till stan!


Kommentarer
Postat av: Anette

Åh jesus så fint de blev på toan!! :)

Sängen ser jättemysig ut, ska du måla vaggan också?

2010-05-29 @ 12:21:50
Postat av: cetty

Va fint det blev alltihop! Det brukar vara så när man öppnar en färgburk går man lös på mera objekt! Kul! Huvudvärken kan bero på det låga blodvärdet, även tröttheten. Sköt om er!

2010-05-29 @ 15:28:24
Postat av: mamma

Kram på Er. Ni är så himla duktiga. Vill träffa Er snart.

2010-05-30 @ 19:47:04
Postat av: Pappa

Att ni är händiga och duktiga.Jag älskar er/ Pappa

2010-06-01 @ 21:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0