sommarvärme





Igår var det en riktig sommar dag!

Hoj så varmt det var å stackars lilla jag brände mina axlar. Vi var hos samme å marie å nicke å samme byggde en hundkoja å jag å marie satt å kollade på. Var riktigt varmt och skönt ute men dock inte riktigt lika skönt när jag kom in och insåg att jag hade bränt mig. Tro väl jag att man bränner sig när man chockar huden i typ 30 + första sol dagen, kroppen är ju van att vara väl inbonad av vinterkläder. Nästa gång det blir nå mer solning måste jag se till att ha köpt nå sol skydd.


Sen på kvällen for vi hit (jag, nicke, samme, marie, berglund, david å agneta) å grillade, sen komme enmark hit å så spelade vi kubb.


Idag kanske vi ska kratta gräsmattan, är ganska varmt ute men ingen sol än så länge.
Men nu så väntar lunchen!

HadeT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0