Ultraljudet :)

Nu idag har vi vart på vårat första ultraljud. Helt fantastiskt att se det lilla pyret och det är en liten grabb som vi ska få, pillesnoppen syntes klart och tydligt och det var en helt otrolig känsla att få se vårat barn för första gången! Allt såg ut som det skulle och det lilla tickande hjärtat slog fulla friska slag. Vilken känsla att få se den lilla livliga krabaten som rördes hejvilt i magen. Armarna rördes upp och ner hela tiden och det är nog bara en tidsfråga innan man börjar känna av hans boxar slag :)  

Vi blev omberäknad tre dagar.
Beräknad födelse är 5 oktober
Nu är jag i v18+5

Hade velat lägga upp UL bilderna som vi fick idag men tyvärr så har vi ingen scanner, så vi får inte in bilderna i datorn. Men det får bli en annan gång! 

____________

Imorgon har jag första dagen på praktiken, börjar 7.00. Det ska nog gå bra, vill göra bort dom här tre praktikveckorna så man kan få börja jobba som riktigt sen, enda jobbiga med praktiken är att man inte får betalt och man har inte så mycket tid över att jobba heller. Sååå, det lär bli en väldigt fattig månad! 

Nu kommer linda och berglund så nu blir det film!   Hejsvejjs!
 



Kommentarer
Postat av: Sandra

visst är det häftigt =) tänk att det finns en lite prins där inne som bökar runt" har ni funderat på något namn?



grattis än en gång=)

2010-05-10 @ 20:32:15
URL: http://filipsmammas.blogg.se/
Postat av: Anette

Så kul, å ja som trodde de va minst två stycken :) Skönt att höra att allt var bra, nu vill vi bara att tiden ska gå fort så vi får börja rå om go ungarna :)

2010-05-10 @ 21:35:36
Postat av: cetty

Jag är bara så nöjd!!!!!

2010-05-10 @ 22:08:23
Postat av: anja

jag fick ju ett mms på lill snyggingen, så himla spännande:) å klart det blir en pojke, det förstod jag väl:)

2010-05-11 @ 07:42:29
URL: http://anjaj.blogg.se/
Postat av: anja

och om jag får din mailadress så kan jag maila över bilden till dig om ni inte kan föra över från telefon till dator

2010-05-11 @ 07:43:36
URL: http://anjaj.blogg.se/
Postat av: Sarah, Johan å Vilja

Åh..så underbart !! Såg han på mms;et Johan fick, fina fina barn ! Va kul med en liten pojke!!:D Längtar tills vi ses så man får klämma nalta opa gomoggan din! sköt om er nu, stora KRAMAR från oss !

2010-05-11 @ 08:08:57
Postat av: Ankan

Men så himla kul! :D Nu är det bara att gå o vänta på att de lilla knytet ska komma ut (:

2010-05-11 @ 09:12:53
Postat av: Annelie Fredde Lilly Lova

det såg ut som en riktig jonsson huligan =) vaad skönt att det var friskt! jag tycker att han ska heta Anneli =)

2010-05-11 @ 11:46:46
URL: http://loveisretard.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jag kan it sluta kolla på bilden:) Nu får tiden gå fort, vad jag längtar. Vad var det jag sa, en liten kille :) Ska på Ikea på torsdag har planerat in lite inköp till lill killen :) kram på er

2010-05-11 @ 20:48:43
Postat av: Hanna

Gud så skönt att allt såg bra ut! :) Grattis till killen! :)

2010-05-14 @ 09:44:58
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0