Total Miss!

Nu idag har jag vart på stan med karolin, jag skulle se om jag hittar någon sommarjacka, har just kommit fram till att det är lite väl varmt att gå i vinterjacka, men har man inget annat val så måste man.. ! Hittade tryvärr ingen jacka men jag ska göra ett nytt försök i arvidsjaur imorgon!

Måste dit imorgon för att få info om apu uppgifter som ska göras och lite annat kring apu:n som jag ska ha på hortlaxgården v19-21.

Och på tal om skolan.. Jag hade skola idag men missade det totalt! Inge bra gjort av mig!  Idag kring halv tio öppnade jag skol mejlen och såg att min lärare hade skickat mejl till mig att vi skulle ha förflyttningsmetodiken idag kl8.20 - 12.00 och det var ju lite väl sent att fara till arvidsjaur då.
Jag skrev då ett mejl å frågade om kursen skulle vara någon annan dag så jag kan ta igen det jag missade..

.. sen loggade jag ut från mejlen och for till stan, för som sagt, det brukar ju ta en dag ungefär innan man får tillbak mejl därifrån..  Men när jag kom hem sådär vid två tiden hade jag fått ett mejl kring tio, där det stod att du kan komma så att du är på skolan kl 12.30 för kursen skulle tydligen vara på eftermiddagen också! Jävulst irriterande att man missar två tider på en och samma dag! Tror att det var sista dagen på kursen där, det var länge sen den där kursen började men vi har bara haft den nån dag då och då under flera månader.. Typiskt! Men det går inte göra något åt det nu, jag får helt enkelt skylla på min tankspriddhet och mitt ovetande..

__________________________________________________________

Tack kakan för denna fina barntröja som vi fick av dig idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0