Snart mat

Nu har vi just kommit in efter en prommenix på drygt en timma. Å lilleman ligger å sover så gott :) Är nog inte länge kvar tills han vaknar och vill ha mat. Å jag vill ha mat, fast jag ska försöka hålla ut tills nicke kommer hem från jobbet, är ju inte så värst länge kvar tills han slutar, typ tio min.. Så han är nog hemma på en halvtimma ungefär. =) Och det blir nog att göra något enkelt bara, typ fiskpinnar och mos!  Och sen det bästa, jag har ju värsta bakat en kladdkaka idag så det blir en god efterrätt =) Det kommer nicke gilla, han är ju som en liten gottegris :) 

Nu så vakna melvin till, så nu ska jag gå å fixa nå mat! Ha det! 

 


Kommentarer
Postat av: Magda

Melvin är dett fint namn men väldigt ovanligt, kanske därför man dras till sånna udda namn?! :P

2010-11-15 @ 18:22:43
URL: http://magdavik.blogg.se/
Postat av: Anette

Åh, vi skulle bott närmare er, blev så sugen på kladdkaka. Får ta en av svärmors hembakta bullar i stället :)

2010-11-15 @ 22:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0