Hej å hå!

Hej  å hå! Nu blev jag åtsagd av Niklas att jag skulle gå och uppdatera bloggen min, och jag får väl lyda hans order då. :) Han och säkert många andra tycker säkert att det var evigheter sen och det var ju ett tag sen! Så nu får jag ta mig tid att skriva lite granna :)

Här är allt bara bra! Dagarna rusar på i full fart! Lilleman har ju fått ett namn också, För ni som inte redan vet det, blir namnet Melvin Jonsson. Mellan namnet har vi vissa planer på men inget bestämt än så det hoppar vi över nu. 

Helt otroligt så snäll han är. Verkligen! Han är oftast på bra humör på dagarna och det är så kul nu för han har börjar le grymt mycket nu, oj så härligt! Men kan inte sluta titta på han! Han sover fortfarande hela nätterna så man får vara glad så länge det håller i sig. I lite mer än en vecka har han sovit hela nätter och det är jag som får väcka han kring 7-8 tiden så han får äta.

Det som är knasigt bra med lill grabben är att på dagarna äter han jätte bra, mellan var tredje, var fjärde timme blir han hungrig. Men efter han ätit kring tio, elva tiden på kvällen då somnar han som en stock och sover tills jag väcker honom på morgonen. Tog upp det på bvc och så länge som han går bra upp i vikt då behöver jag inte väcka honom mitt i natten utan att han får sova till morgonen. Så man får ta tillvara på dom här nätterna han sover bra för man vet ju aldrig när det vänder..  Men jag klagar inte, skönt att få sova på nätterna. :) Och han har ju oftast lite mer vakna timmar på dagarna så det är ju kul :)  

 
     



Men nu så ska vi sätta oss och se robin hood, vi hyrde den förra lördagen men har inte hunnit se den ännu och vi ska lämna igen den ikväll så det är sista chansen nu.





Kommentarer
Postat av: Ankan

Nej jag vill ju oxå ha den där pingu babygymmet till mitt barn (när det nu blir att skaffa ett) Han är verkligen söt lillkillen eran (:

2010-11-13 @ 19:12:57
URL: http://thesearemythoughts.blogg.se/
Postat av: cetty

Nu börjar man skymta lite likheter med Niklas. Det är ju bra att allt är bra och han sover på nätterna. Man orkar bättre själv. Och hinner glädjas åt sitt barn. Ha de o vi syns förhoppningsvis snart! Kram

2010-11-14 @ 10:43:05
Postat av: Sandra henriksson

Vilket fint namn ni valt :)

2010-11-18 @ 21:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0