Pepparkaksbak

Nu är vi nyss hem kommen efter en liten eftermiddags prommis. Lite kallt bara med tanke på att jag bara ha sommar jacka så jag får gardera mig med tjocka tröjor under. Måste ta mig råd att köpa en ordentlig varm vinterjacka nu nästa vecka då jag får lite mer pengar. Skulle behöva lite mer nya kläder också, men man får väl köpa lite då och då när man har råd. Mamma pengen är ju inte så värst stor. Har ju kvar drygt 14kg efter graviditeten så det mesta av mina gamla kläder kan jag ju iinte ha :S Men snart så förhoppningsvis efter mina hurtiga prommisar å lite träning kanske man så småningom tappar några kilon. :)  

Nickes första farsdag idag! Han fick en special desingnad pappa pepparkaka =)



Annars idag har vi bara tagit det lugnt. Städat bort lite grann å sånt! Jag har äntligen fått baka pepparkakor också. Har vart grymt sugen på att baka de i flera veckor men ingen affär har haft pepparkaks deg att sälja. Men igår så hade dom äntligen fått så imorse var det pepparkaksbak här i huset..






Kommentarer
Postat av: cetty

Vilken fin farsdagspresent Nicklas fick av dej o Melvin! Var bara lugn-magen försvinner i sinom tid! Lev o må!

2010-11-15 @ 09:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0