Renkötte

Nu har vi nyss ätit, renköttsgryta och mos blev det. Riktigt gott! Och ikväll blir det nog bara att mysa på framför tv:n. Ska se halv åtta hos mig, dom är i piteå i veckan. Ska även hinna snippa in till stan å köpa nå mer ersättning åt Melvin.
Idag har vi bara tagit det lugnt, har hunnit städa lite mellan lill killen haft sina sov stunder, tvättat å sånt! 

Igår så var vi till arvidsjaur, var väl behövligt. 4 ½ månad sen jag var där. Nu kommer det säkert att bli oftare när jag och melvin bara är ledig på dagarna :)

Å i helgen så har vi vart i vidsel å myst på =). Men nu så ska jag ta å fara iväg och handla innan det hinner bli så sent! 
Tjing!      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0