Dags för ett nytt inlägg

Ingen bebis än, tredje dagen över tiden. Men för varje dag som går blir en dag närmare :) 
Men nu i helgen kör vi, tycker jag! Är många som tror att han kommer 2010-10-10, alltså på söndag!

Nu var det ju svin länge sen jag skrev här i bloggen, men som sagt, jag har mina stunder då jag skriver ganska ofta, och sen har jag mina stunder då jag helt enkelt inte orkar sitta vid datorn. Eller sitter vid datorn gör jag nästan varje dag mer eller mindre, men jag orkar inte blogga.. SÅ man kan väl säga att jag är en periodis. Bloggar lite då och då, när jag typ känner för det..

I veckan har det inte hänt något speciellt, har mest vart hemma. Har dock vart väldigt irriterad på allt och ingenting. Har hunnit se dom 6 johan falk filmerna jag lånat. Så det har mest varit lugnt.. Yees! Idag är det idol =)

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad kul med en liten en, hoppas han/hon kommer snart då tiden redan är ute! :) Är allt bra annars? Var ju så himla länge sen vi sågs! Kram

2010-10-08 @ 10:25:22
URL: http://mariedahlberg.bloggplatsen.se
Postat av: cetty

Vi håller med dig om födelsedatumet! Det är väl inte underligt om du är stingslig nu, det är som jobbigast strax innan barnet kommer ut! Kram!

2010-10-08 @ 13:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0