Scones

Vaknade just före tre i natt å då kunde jag inte somna om, så när klockan började närma sig halv fem gav jag upp och steg upp. Låg länge och funderade på om jag skulle ta och baka nå bröd idag å sen kom jag på att jag skulle ju kunna göra scones till frukost. Fick typ ett akut sug efter de å de går ju svin fort att göra och så blev det. 
Så nicklas fick nybakade scones till frukost kring kvart över fem på morgonen, det är de inte alla som får :) Däremot fick han ett mindre trevligt uppvaknade när brandvarnarn gick igång när jag skulle ta ut brödet ur ugnen. Direkt brandvarnan gick igång hörde jag nicklas från sovrummet, Öhh... Vad händer ? och sen tre röda sekunder senare var han nere i köket. Och där stod jag med nygräddade scones. =)


     

  

Kommentarer
Postat av: Anette

Haha, vilken härlig morgon.

2010-10-20 @ 10:08:54
Postat av: Jeanette

Vad söt du är Jenny! :) Du får gärna flytta in hos oss.... :) kram

2010-10-20 @ 12:28:32
Postat av: cetty

Så härligt att få en sån frukost! Man ska passa på när ilet kommer!

2010-10-20 @ 12:50:46
Postat av: Linda G

Bu har ju redan en bulle i ugnen! :)

2010-10-20 @ 17:03:56
Postat av: mamma

Fniss.Då blev det ju läge för gapskratt.Eller???

2010-10-20 @ 17:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0