4 oktober

Här händer det inte grejer..! Ingen baby än så länge.. tramp tramp tramp.. Vill att han ska komma ut nu.. tiden går ut imorgon, så han borde ju komma ut nu inom några dagar tycker jag :) om jag inte behöver gå värsta länge över tiden vilket jag inte hoppas på! men som sagt, babyn bestämmer när den vill titta ut :) Tiden går ju så förbaskat sakta när man inte gör så speciellt mycket på dagarna, nu känner jag mig mest trött, lätt retlig och väldigt väldigt tung..  


Igår var det visning av huset igen, var ett par som hade varit hit tidigare å kikat. dom verkade intresserad men skulle fundera i veckan, så då får vi förhoppningsvis veta nått i slutet av veckan :) det lät som om dom hade vela ha det skulle dom vilja flytta in efter nyår. SÅ nu håller jag tummar och tår och allt som går att hålla för att dom vill ha huset. 

Vi var även igår och kollade på en lägenhet, eller det är ett hus som är delat på två våningar.  Där uppe bodde det en familj och där nere var det en trea på hundra kvadrat som vi länge har tänkt att ringa och se efter vad det är förnått.  Och nu är det gjort! Jag tyckte den såg riktigt bra ut. SÅ nu får vi hoppas på att det blir någon hus affär snart så man kan ringa till lägenhetsmannen och säga att vi tar den !


Nu ska jag gå och sen en av de 6 johan falk filmerna som jag lånade av samme å marie igår! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0