10 / 9 - 2010

hej å hå, nu sitter jag och smaskar i mig min andra frukost idag. Steg upp halv sex med nicklas, åt frukost med han sen så har jag legat å kollat nyhetsmorgon typ, somna en halvtimme i soffan. Sen gick jag upp och duschade och nu sitter jag och äter min andra frukost :) Tur att man är gravid då har man något att skylla på :)

Igår var jag väldigt trött och slö, lämnade inte hemmet något på hela dagen förutom när vi gick ut och skulle posta ett brev, en prommis på 15 minuter typ, fast det tog garanterat 25 minuter på grund av mina snigel steg. Haha, nicklas klagade å tyckte att det var jobbigt att gå sakta.. men det är ingen lek för en gravid kvinna att dundra fram i allvärldens fart med jätte mage och tusen extra kilon som last. 

Åh, eftersom jag var så slö igår så har jag sparat alla mina ärender till idag. Vårdcentralen å arbetsförmedlingen står som högsta prio idag och snart så är det bara att he sig iväg dit å få det bortgjort!  

Kommentarer
Postat av: Jan

Oj så fint de ser ut huset erat,man blir nästan sugen på att köpa.

Hoppas nu att de blir budgivning så ni får ut lite extra för allt jobb ni lagt ner på huset.

Ha de

2010-09-10 @ 15:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0