Bulle i ugnen

Bullbak idag! Värsta bakig jag börjar bli av mig nuförtiden, kanske har hittat ett nytt intresse! :)  Men nu är hela frysen i källaren proppfull med smaskigheter, så nu gäller ätning på hög nivå innan det blir mer bakning i detta hus. Fast det är ju synd att jag inte är så mycket för att äta bullar å sånt slisk, för då hade jag varit sysselsatt nu under dom här dagarna jag går vaggandes fram här hemma. Eller då är det snarare tur att jag inte äter så mycket sånt för då skulle jag nog få rulla till bb. Nåja, det är då iaf kul att baka. :)

I dom röda bullarna är det vaniljkräm, i dom vita kanel och i dom gröna är det smörbullar med vaniljsmak! Nicklas smakade någon, han tyckte att dom var god så vi får lita på han :) Så nu är ni alla välkommen till oss för att fika!


Kommentarer
Postat av: Anette

Härligt, ja ska bara tanka så kommer ja :)

2010-09-17 @ 18:12:11
Postat av: anja

kallas att bygga bo:) jag möblerade om i tid och otid när jag va höggravid:)

2010-09-17 @ 20:42:58
URL: http://anjaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0