Regn och ännu mer regn :(

Jädrans vad det har regnat i natt, det har typ smällt och dånat uppe på taket hela natten. Har haft riktigt svårt att sova två nätter i rad. Känns som om jag vaknar direkt efter jag somnat å när jag vaknar har jag jäkligt svårt att somna om igen, ligger bara å vrider å vänder mig, antingen är det för varmt eller då ligger jag för obekvämt eller då måste jag springa på toa. Alltid är det nått som gör att jag vaknar.. Å nu dom här två dagarna har jag haft extra svårt att sova eftersom nicklas har drömt mardrömmar, å jag får riktiga obehagskänslor när han gör det, det låter så obehagligt så jag måste typ väcka han i panik å sen så ligger jag å halvspänner mig å känner mig mörkrädd.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli tio, så jag får fara å handla halstabletter till nicklas, han ligger uppe och sover ännu, han säger att han fryser och börjar få ont i halsen. Ojoj, bara inte jag bli sjuk. Så jag kommer göra allt jag kan för att inte nicklas ska bli sjuk, för jag vill inte att han ska smitta ner mig, för just nu känner jag att jag inte orkar med nån förkylning eller nå onda smärtsamma hals sjukdomar.      

Kommentarer
Postat av: Ankan

Köp Kang Jang (naturläkemedel, finns ica) eller hur det nu heter. Jag tycker det funkar skit bra mot förkylningar. Helst ska man ju börja ta det när man börjar känna att man håller på att bli förkyld. (:

2010-09-18 @ 10:30:21
URL: http://thesearemythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0