Lite av varje..

Här inne är det långt mellan gångerna innan det skrivs. Nåja, ska försöka bättra mig! Har fått vissa klagomål! :P Men jag har haft lite mycket att göra de senaste dagarna, men nu i måndags så jobbade jag min sista dag! så nu har jag all tid i världen! =) så nu får man stå å trampa tills bebisen kommer! dagarna kommer att kännas långa när man mest bara är hemma!

Vad har hänt här då? 
Jo, i fredags så var jag i skellefteå en sväng, eller snarare en hel dag blev det. Var och hälsade på anna å andreas i deras nya lägenhet där. Verkligen jätte fin planlösning! dom kommer nog att få det riktigt fint när dom har fått i ordning och packat upp alla deras flyttkartonger! :)  Sen så for vi på stan å shoppade lite, hittade inte så speciellt mycket, lite bebis kläder å lite bebis saker bara. 

I helgen så fixade vi till trappen, jag målade först ett varv sen dagen efter gick nicklas å målade på det andra varvet där det behövdes lite extra färg, sen så la vi en vinyl matta på trappstegen. 

Det blev även en skellefteå sväng på söndagen! Då var vi och hälsade på Anette, robert, lukas och det nya tillskottet oliver! Vilken söt liten grabb! Han var så lugn och snäll! Tänk, snart kommer vi också att få en sån där liten rackare! =)  

Å igår var jag i luleå över dagen, var och shoppade med emma å ronny, men jag var inte direkt på nå shoppar humör kände jag, det börjar bli så jäkla jobbigt att ranta runt på stan i trånga varma affärer med mycket folk. Men jag hittade då iaf två tröjor till mig själv, en fin tunika å en jäkligt stor T-tröja som är riktigt stor och skön! Blev två pyjamaser till lilla bebisen och tre bodysar och ett byxpar! Det är svårt att inte köpa något på barnavdelningarna, det finns så mycket som är fint där! =)


Vi fick den här fräna AC/DC bodysen & mössan som ett överraskande paket i brevlådan! Tack Jeanette å Petter! 


.. och jeanette! pappa nicklas har inte hunnit köpa en, men han hade
garanterat köpt en om han hittat en! :)

Lite av de jag handlat under veckan..  








Kommentarer
Postat av: Gurra

Äntligen en uppdatering!!! Vad söta bebisgrejer ni fixat :) Får man se en bild på trappen då? Skönt med ny bil då? Puss och kram. Ebba hälsar :)

2010-09-01 @ 14:55:33
Postat av: Anette

Den där sophinken är jäkligt bra, vi har en sån på övervåningen, de e dyrt med nya påsar till den men de e värt de för de luktar inte något från den omän man har en bajsblöja där i 3 veckor :)

2010-09-01 @ 15:01:45
Postat av: cetty

Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag ser bäbisgrejor och att det är en liten på gång närsomhelst! Kramar på er!

2010-09-02 @ 13:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0