12 / 9 - 2010

Nu är helgen slut och en ny vecka börjar imorgon! Då kommer mamma hit under dagen, blir att koka köttsoppa och baka lite granna! Så jag hoppas på att man har energi så det räcker till det!

Idag har jag haft en sån här trött/slö dag. Känns som om jag bara befinner mig i en igenstängd bubbla. Orkar knappt tänka känns det som.

Men iaf idag så har vi vart en sväng till vidsel.. Där blev vi bjudna på palt av nickes föräldrar =) det var riktigt smarrigt! Länge sen man åt det.. Fick med oss lite hemkokad saft därifrån också =)

Sen när vi for hem var jag som en klubbad säl, satt å halv sov nästan hela vägen.. Och när vi kom hem har vi renbäddat och sett lite tv så nu ska det bli riktigt skönt att gå och lägga sig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0