Lite av varje

Igår var schemat fullspäckat. På morgonen var jag på besök hos barnmorskan. Sen for jag in till stan för att möta upp jenny, med sig hade hon Moa. Hennes nya tillskott på 6 veckor. Himla söt unge :) Vi åt lunch på tahi garden. Sen for vi hem till oss, moa skulle äta mat och jenny ville se hur vi bor nu innan vi förhoppningsvis får sälja huset.. Sen så småningom for hon hem tillbak till arvidsjaur. Nicke kom hem kort efter det, vi började med mat. Korv å spagetti, enkelt å gott. Sen blev det storstädning i full rulle. EFter städningen for nicke till berglund för att spela det nya heta spelet nhl 11 :) och jag for till malin och mogge, såg idol. Kakan å simon kom också dit, så vi spelade tre vändor skip-bo också :)  




Idag kl 18.00 är det visning på huset. Jag var för någon dag sen in till stan och lämnade ena nyckeln till mäklaren och frågade då hur många det var som hade anmält sig. Då var det tre stycken familjer som hade bokat in tiden till idag. Kanske kommer det någon mer också, det var ju som sagt någon dag sen jag frågade. Men visning blir det då iaf :) Räcker ju med att en är tillräckligt intresserad!  :)

Nu idag vet jag inte vad som händer, har inget planerat så det lär nog med all säkerhet bli lugnt. Har dessutom jäkligt ont i fogarna idag, inte konstigt så mycket som man höll igång igår. Städningen är nog den största boven i det hela, när man rör sig i konstiga ställningar nästan hela tiden. Men nu är det då iaf rent å snyggt här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0