6/9 - 2010

Idag har det inte hänt så mycket, ledig som vanligt. varje dag nu! Känns som både och. Skönt att vara ledig men man känner sig ganska rastlös måsta jag säga. 

Idag på förmiddagen for jag till malin, hjälpte henne att tapetsera några längder, tror det blev tre stycken längder jag var en hjälpande hand med, sen tog krafterna slut. Hon limmade och jag strök dit tapeterna. Sen for jag till karolin på hästbiten hälsade på och åt min lunch där.

Körde hem och sen satt jag å pjollra på datorn ett tag sen kom nicke hem från jobbet. vi spelade kort, jag vann. Sen började vi med maten, det blev kyckling å wookade grönsaker med bandspagetti. Sen for vi ut och körde lite bil på vägar vi aldrig ha vart på, kollade på lite hus å sånt, bara kolla runt lixom! Väl hemma igen blev det lite tv-glutt, tvätthäng och bortstökning i köket.


Imorgon blir det att börja tvätta upp alla babykläder, den inre klädseln i barnvagnen, filtar, sängkläder mm. sen får man försöka få någon ordning på allt de.. se vad som fattas mm. . Kanske skulle börja packa bb väskan också snart, ifall lillknodden skulle få för sig att komma någon vecka tidigt.  

Skulle dock behöva fara in till stan också någon dag å se om man hittar något roligt pyssel som man kan ha som tidsfördriv på dagarna, känns nästan som man gör samma sak varje dag  :s




Kommentarer
Postat av: Göril

Hej gumman!! Kul att du skriver i bloggen. Jag utmanar dig att blogga en hel vecka i sträck och lägga ut bilder :) Jag håller på också med det, är ju som sagt usel på att blogga annars!

2010-09-07 @ 00:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0