Stiger in i v. 37

Nu lämnar jag v 36 bakom mig och stiger in i vecka 37. Det lilla barnet är nu fullt utvecklat och nu ska han bara ligga och gotta till sig, tills det är dags att komma och förgylla våran vardag! :) Det börjar kännas lite pirrit i magen nu när det börjar närma sig och jag läängtar tills den här lilla filuren kommer! Dessutom börjar jag dock känna mig jäkligt less på att bära runt på den här magen, så det känns riktigt skönt att slutet närmar sig.  =)

Nu idag har jag tvättat hela dagen lång, måste vänta med nästa marskin för det är proppfullt där vi hänger tvätten nu. Så det blir fortsättning imorgon när tvätten har torkat.

Har hunnit sy klart ett påslakan och ett örngott till vaggan också. Tänkte jag skulle hinna sy klart det till spjälisen idag också, men då fick jag slut tråd. Typiskt, när man väl har börjat. Men jag måttade klart så när jag har köpt tråd får jag fortsätta med det.  

Såhär blev det . . 

Kommentarer
Postat av: cetty

Man börjar längta efter den lille som ska ligga i dessa sängkläder!

2010-09-08 @ 15:27:40
Postat av: kakan

du är duktig du frun och fint verkar det bli

2010-09-08 @ 15:31:13
Postat av: agneta

Nu tror jag du har sänkläder så det räcker,tar med mej några uppsättningar när jag kommer. Vila nu å njut av de sista veckorna. Sen får du njuta av att ha den lille i famnen. Kram o sköt om Er.:)

2010-09-08 @ 18:21:40
Postat av: Jeanette

Vad du är duktig Jenny! Ja nu får lillen ta och komma snart, tycket man har väntat nog länge. :) vad roligt att kläderna var uppskattade. Ta de nu lugnt och njut av sista tiden som är kvar. Kramar från oss.

2010-09-08 @ 21:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0